anitaivarsson

2011-10-26
11:16:51

Utkast: Okt. 26, 2011


Hej kära vänner o blogg

Idag har vi duggregn o mulet,  jag sitter med färg i håret för att göra mig fin till

eftermiddagen för då ska maken o jag på vuxen- barnkalas vårt  härlig barnbarn

Fyller 5 år idag, hon ska grattas med sång o paket.

Ja nu är färgen ursköljd  från håret och de ser bra ut lite mellan brunt helt ok.

Sitter här o tänker på alla lösenord som har kapats det känns ju oroväckande, men

Det är tydligen mest kändisars konto som man kapats, och då är kanske inte risken

så stor för min del, så jag tar de med ro ett tag, jag är ju inte så känd ännu  ” ha ha ha.

Nu är det lunch och jag ska snart iväg. Men jag kommer igen med ett recept på en härlig

makaronilåda de får ni se framemott.

kram från mig till Er alla

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: